Vecka 19

 Idag gjorde jag mitt första inköp av bebiskläder! Vågade bara köpa en grej, men det var ett stort steg. Bilder kommer senare. Visade för R när jag kom hem och han blev jätteglad. Har också handlat en massa presenter till honom. Han fyller år på lördag. Jag köpte en "pappa-bok", en "pappa-kopp", parfym-set och en plånbok. Och kanske något mer, jag minns inte riktigt. Det är rätt positivt att han fyller år nära alla hjärtans dag, för det finns så himla fina grejer att köpa. 
 
Jag är så jäkla trött just nu. Bloggar mer i morgon. Kram på er! 

Kommentarer
Lin säger:

Vecka 19, alltså! Du får ta och lugna ner dig lite, jag hänger inte med! ;)
Ja, jag vill se bild på bebbekläder!! :)

2014-02-07 | 07:02:52
Martina Å säger:

Åh va kul att köpa kläder. Är i vecka 27 nu & har inte köpt nästan någonting. För som alla säger "herreguuuuuud det har du tid med, inte behöver du stressa & köpa grejer du har ju all tid i världen på dig" .

Igår blev jag inlagd på bb för förkortad tapp & tryck nedåt & sammandragningar. Sängläge resten av tiden. Att gå runt & mysshoppa till bebis blir det inget av med. ;(

Så PASSA på, njuuut, handla, strosa
Runt!!!! :)

Ps. Mitt ultraljud var väääldigt likt ditt, mycket otrevlig kort kvinna som gjorde allt så snabbt så när hon var klar hade jag inte hunnit höra vad det var för kön. När min pojkvän frågade sa hon spydigt "om ni hade sagt nåt hade jag kunnat visat, troligtvis tjej men man kan aldrig veta, det får man se när den kommet ut vetni". Stod bara & gapade. Jävligt tråkigt att någon sådan ska förstöra ens stora dag!

Kram från Sverige

Svar: Nä, fy vad jobbigt! Jag hoppas ändå att du kan njuta av din graviditet till fullo! Kram på dig!
Snutten

2014-02-07 | 10:04:39
Hanna säger:

Iiiiik, va spännande att se vad du har köpt!! :) Bebiskläder måste ju vara nåt av det sötaste som finns!
Väldigt synd att eran gynekolog var så otrevlig, sånt där stör mig verkligen!! Man är ju oftast osäker ändå när man går till doktorn osv, sen om de ska vara otrevliga och snobbiga blir man bara så ledsen :/ Hoppas ni kan byta eller att denna blir bättre nästa gång, så ni kan ta reda på könet om det är det ni vill. Håller med ovanstående kommentar, tråkigt att nån utomstående ska förstöra och göra en irriterad mitt i spänningen och lyckan.
MEN, du har iaf några söta bebiskläder som säkert för dig på bättre tankar!! :) Finns det många affärer med bebiskläder i staden där du bor? Är det en stor stad?
Kram!

2014-02-09 | 14:25:37
Emma - På Smällen! säger:

Åhh vad glad jag blir varje gång jag kikar in här och ser att graviditeten går så fint framåt!Underbart! Tänk att ni äntligen ska bli en familj! All lycka till er!

2014-02-09 | 14:58:38
Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/emmaemma
simone säger:

här har det ekat tomt ett tag, väntar på uppdatering :)

2014-02-10 | 14:08:44
Malin säger:

Hej snutten? Är det bra med er? Jag hoppas det :)

2014-02-10 | 14:52:37
bambino.blogg.se säger:

Blir orolig när du inte skriver. Du fattas i min vardag. Hoppas allt är bra. Kramar

2014-02-10 | 18:27:13
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
A säger:

Vart är du? Hoppas det inte hänt något!

2014-02-10 | 22:07:52
Lena säger:

hoppas allt är bra hos dig (er) ?

2014-02-10 | 22:44:31
Beyond letters säger:

Du håller inte oss uppdaterade som du brukar göra dagligen. Jag hoppas att allt är bra med dig, bebis och R. Håller tummarna att det bara är nätet som strulat hos er! Kram på dig <3

2014-02-11 | 00:21:18
Bloggadress: http://bbeyondletters.blogg.se
amanda säger:

Orolig! Uppdatera!♡♡

2014-02-11 | 08:41:43
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se
Inger säger:

Får lite ont i magen när jag går in och ser att du inte uppdaterat.. Hoppas allt är bra med er!!!

2014-02-11 | 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback