v20+4

I morgon är det dags för ultraljud! Himla spännande! Igår fick min syrra för första gången känna bebis sparka! Två sparkar kände hon inte. Och sen sa hon "nu kände jag". Hon höll kvar handen lite och sedan drog hon bort den. Haha, värsta "inte-stora-grejen", sådant som hon gör varje dag. Hehe. Jag tyckte det var supercoolt. Mamma har också velat känna men tillället har aldrig kommit. Synd. Bara fyra dagar kvar här: Just nu vill jag verkligen inte tillbaka.
 
R har inte hunnit renovera klart vårt rum som han skulle passa på att göra medan jag var borta så att jag kunde slippa sova på madrass. Han har inte gjort någonting för han bor istället hos sina föräldrar... Jag blir så besviken. Äsch. Han ska väl få njuta om jag njuter? Fast jag har foglossning och en förkylning att tacklas med så jag tycker att han borde rycka upp sig.
 
 

Kommentarer
kampentillettplus säger:

Paketet med ältesterna och gravtesterna kom med posten idag. Tackar åter igen :) Kram

Svar: Super!
Snutten

2014-02-24 | 18:12:49
Bloggadress: http://kampentillettplus.blogg.se
Hanna säger:

Aaah, spännande!! Ser fram emot att höra hur det gick :) Och hoppas din karl rycker upp sig och får nåt gjort innan du kommer tillbaka också!

2014-02-24 | 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback