v19+5

Hej, allihopa!
 
Här går tiden riktigt snabbt. I skrivande stund sitter jag hemma i Sverige. Att lämna R åt sitt öde var så otroligt, otroligt jobbigt. Grät hela dagen innan. Samtidigt som jag packade och ordnade. Sista natten i hans armar och det enda jag klarade av är att blötgöra hans t-shirt. Jag vet att jag var löjlig men jag ville verkligen inte lämna honom. Jag ska vara kvar här i 10 dagar till. Det är ju inte så att jag aldrig kommer att få se honom igen.
 
Det ÄR underbart här! Har varit så avslappnad ända sedan jag kom. Fixade pass igår och idag är det inskrivning. Sedan bokar vi tid till rul. Sedan har jag andra viktiga grejer att göra medan jag är här. Typ äta semlor, köpa chips och klippa håret. Jo, mitt hår har blivit galet långt. Kommer nog en bild snart. Nu ska jag käka lite frukost och plugga lite. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Anonym säger:

du har inte kik messenger? hade varit roligt och pratat lite

Svar: Nä, jag har tyvärr inte det. Vad är det och hur skaffar jag? :) Kram!
Snutten

2014-02-18 | 13:50:51
Madelene säger:

Jag har en hemlig blogg, om du mailar mig på min adress kan jag ge dig lösen :)

Svar: Super!
Snutten

2014-02-19 | 08:11:24
Anonym säger:

Kik mesenger är en app till iphone och android så du laddar bara ner appen och gör ett konto.

Svar: Jahaaa, inte undra på att jag inte vet vad det är. Ska snart skaffa en iphone, så jag lär ladda ner den. Skriver det här i bloggen då! Kram!
Snutten

2014-02-19 | 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback