Sverige

Nu har jag kontakt vinnaren i utlottningen jag hade i förra veckan. Grattis till "Kampen till ett plus"! 
 
Jag har bokat en resa till Sverige nu! Har även bokat in ett rutinultraljud. Ser verkligen fram emot detta! Antagligen följer mamma och pappa med. R följer tyvärr inte med till Sverige. I stället ska han bygga på vårt hus. Jag stannar även en längre tid så jag missar ganska mycket plugg också. Den enda anledningen till att jag åker iväg nu är för att jag måste förnya mitt pass. 
 
Hoppas verkligen att jag kan komma tillbaka snabbt, och då att hela övervåningen är färdigrenoverad! Det är med dubbla känslor som jag åker iväg. Förmår mig inte att lämna R här ensam. Jag har aldrig känt så tidigare. Samtidigt är jag så himla glad över att få åka hem... 

Kommentarer
kampentillettplus säger:

Oj, tackar så mycket :) Kram

Svar: Kraaaam! Nu har det massa nytt att kissa på!
Snutten

2014-02-11 | 18:22:47
Bloggadress: http://kampentillettplus.blogg.se
Ida säger:

Vart i Sverige bor du? :)

Svar: Stockholmstrakten! :)
Snutten

2014-02-12 | 11:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback