Bröstsnack

Igår natt, efter en lång och underbar dusch gick jag direkt till sängs. Alltså utan både sport-BH och bomullsinläggen innanför. Jag vaknade upp under natten av att min tröja är helt blöt. Blöt och klibbig. Isch. Gick in på toa och satte på mig BHn. Bytte tröja. Tittade uppgivet på mina bröst i spegeln. Såg att de börjat bli röda vid bröstvårtorna. Huden försöker desperat anpassa sig till bröstens nya storlek. Fy fan vad jag var arg på mina bröst igår natt. Det var så äckligt. Det är inte vatten, det är något klibbigare. Det är inte bara en liten droppe längre. Det är jättemycket vätska. Fläckarna blir väldigt stora. Typ 8 cm i diameter.
 
Idag är BHn redan på. Redo för natten. Med stora bomullsinlägg. Inte vill vi repetera gårdagen? *tittar ner mot brösten* Får dock inget svar...

Kommentarer
Madelene säger:

Men så härligt att de fungerar som det ska ju!!! :)

2014-02-26 | 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback