v29+1

Jag har varit helt sjukt jävla trött idag. Har pluggat hela dagen och kl 14 gav kroppen upp och jag begav mig mot sängen. Tre timmar och två zombie-drömmar senare vaknar jag upp. Tröttare än vad jag var innan jag somnade. Har haft ont i revbenen igen, och ryckningar i benen så jag har inte kunnat sova ordentligt på natten. Har inte ätit så bra idag heller. Inget socker egentligen, men inte så värst nyttigt. Och mellanmålen skippade jag totalt. Imorgon ska till sjukhuset för att se vad min höga sockernivå kan bero på. Har skrivit ner allt jag ätit de senaste dagarna, så att jag OCH läkaren kan få en översikt på kosten. 
 
Jag har läst om att det tydligen läggs väldigt mycket vikt på kosten under graviditeten just här i Belgien. Men det finns ingen nolltolerans av alkohol... "Man måste ju få leva också", sa min embryologilärare t ex. Intressant hur annorlunda det kan vara.
 
Just nu har bebisen hicka för tredje gången idag. Haha, töt! Hoppas du mår bra därinne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback