v28+1

Var hos barnmorskan! Hon var jättejättetrevlig. Fick lite information om förlossnings- och amningskurser. Vi lyssnade på bebisens hjärtljud och jag bad henne kolla bebisens position i magen. Han ligger äntligen med huvudet neråt! Det har inte gjort lika ont i mina revben den senaste tiden så jag misstänkte det. Skönt! 
 
Lite tråkigare nyheter är att jag inte hade ett så bra resultat på sockertestet. Det var för högt, och i morgon kollar jag det igen. Då blir jag kvar där i TRE timmar... Och de kollar nivån en gång per timma. Jag blev jätteorolig när hon sa det. Jag tror att hon såg hur hela min kropp sjönk ner i besvikelse. Jag vet att jag druckit läsk som aldrig förr. Och jag äter inte alls bra. Hoppas verkligen att det går bättre i morgon. Annars ska jag iväg till en dietist och vi får lägga upp en plan på hur mina matrutiner bör se ut. Vilket också är bra ju. Då kontrollerar vi i alla fall så att inte bebisen blir alltför tung. 
 
Ehm... några tips på vad man kan jag göra i tre timmar på sjukhus utan internet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback