v27+4

Aååååh, jag sov typ hela natten idag! Jag vaknade upp pigg och glad och full med energi! Jag är så himla glad! Jag tog en dusch och sminkade mig. Satte upp håret i världens finaste slarviga knut. Sedan satte jag på mig en somrig långklänning och gick ut på promenad. På promenaden träffade jag en bekant som såg chockat ner mot min mage. "Får man säga grattis?" frågade hon. "Hur många månader?" 
 
"Nä, alltså. Jag har bara lagt på mig lite vikt - blivit tjock", sa jag. Haha, så elakt. Stackars henne. 
 
Trots att jag känner mig helt sjukt vacker har jag inte hört en enda komplimang från maken min. GAH! Inte ok. Och inte ok att jag känner att jag behöver höra det. Här känner jag att jag borde lägga upp en bild på mitt nylle och låta komplimang-kommentarerna hagla in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback