v27+2

Jag låg vaken till 05 idag (det är synd att man inte kan caps-locka siffror, men jag vill verkligen tydliggöra... FEM!!!). Jag var helt sjukt jävla trött men mitt ben ryckte som bara den och mina revbev gjorde såå ont. När jag väl somnade så vaknade jag på nytt ett par gånger. Aaah, det var bara så jobbigt. Framåt morgonen hade jag en hemsk huvudvärk. Jag minns att jag bara repeterade två grejer fram och tillbaka till R. "Jag är så trött!" och "Jag vill sova." Som tur är grät jag inte som tidigare natt. Där verkligen bönade och bad jag om att någon skulle ge mig narkos eller skjuta mig med ett bedövningsgevär eller något. Men idag var jag helt enkelt för trött för att gråta.
 
Jag måste få sovaaa. Vet inte alls hur jag ska lösa problemet. 
 
 
Sedan drömde jag om att jag spela volleyboll - med den stora gravidmagen. Jag spelade skitdåligt. Mina båda servar träffade nätet och mina spelkamrater var bara irriterade på mig. Fy vad jag saknar att spela volleyboll... Kommer inte kunna spela förrän efter juli. Längtar. <3

Kommentarer
sanna säger:

åh jobbigt med dålig sömn :/ hoppas det blir bättre :) TÄNK på allt gott som väntar er när allt känns jobbigt :)

Svar: Jaaa, ljuset i tunneln - den ska jag koncentrera mig på!
Snutten

2014-04-12 | 18:13:17
Malin säger:

Men fy, stackare!! Ingen sömn gör en verkligen knäckt.. :( hoppas det blir bättre snart. Jag hade också jätteont i revbenen ett tag förut men det gick över sen (försöker inge lite hopp hos dig :)) så håll ut. Hoppas verkligen ditt går över snart och att du får sova. Kram på dig!

Svar: Tack, det tröstar faktiskt! Kram!
Snutten

2014-04-13 | 08:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback