v24+6

YES! 
 
Jag köpte äntligen bebissaker igår! Jag köpte möbler till bebisrummet och nu när jag satt upp garderob och byrå kan jag äntligen börja fylla de sakerna. Nu börjar det bli ännu mer verkligt! Jag ska försöka sätta ihop sängen idag. R sa att vi skulle vänta, men jag kan inte! Jag vet inte om jag boar eller "nestar"... men vet bara att stressen börjar infinna sig (med all rätt) och jag vill ha alla grejer klara. 
 
R har förresten drömt om bebisen tre gånger på tio dagar. Idag vaknade han upp igen och berättade att han drömt jättemycket om bebis och sett honom så tydligt. Jag är så avis... Varför drömmer inte jag om förlossning och bebis?! Till och med apparna säger att jag borde drömma om detta nu. Hmm.. Hoppas att det kommer snart! 
 

Kommentarer
Lena säger:

åh kan du sätta upp en bild på barnrummet nån gång? så spännande nu när du har köpt lite grejer

Svar: Ja! Jag ska! Jag håller på att sätta ihop grejerna och bilder kommer definitivt upp, men vill att det ska vara typ "perfekt" innan jag fotar! Kram!
Snutten

2014-04-16 | 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback