Random

Obeskrivligt trött. Tror att jag håller på att få bristningar. Området kring naveln kliar något otroligt. Sängen kallar. Bebisen har skött sig exemplariskt idag. Inga hårda sparkar. Fick dock onda sammandragningar i morse igen. Blir rädd. Ringde mamma som sa att det absolut inte behövde vara något farligt. Undra om jag bara har en extremt låg smärttröskel... Låg mest och vilade i eftermiddags. Min syster och mamma kommer kanske och hälsar på. Så sjukt roligt. Ska bli jättekul att shoppa lite med dem. Hatar att köpa grejer ensam. 
 
Igår försökte jag verkligen ut och köpa både bebisgrejer och mamma-grejer. Vad kom jag hem med? Ett par byxor till R. Och en protein-bar. Jag är hopplös. Hatar att shoppa. Jag är ingen bra på det. Var inne i en massa affärer. Kunde inte hitta något. Hur blir man motiverad till att spendera pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback