Första grav-jeansen

 
Dagens outfit *modebloggare 2.0*.
 
Nääe, fyfan vad skitig min spegel ser ut. Fattar inte huuuur! Jag gjorde rent det för två dagar sedan och då var den superskinande ren. Kanske ljuset som träffade fel eller något. 

I alla fall, dessa jeans passade mig jättebra. Hittade på H&M för 20 euro. Måste säga att jag gillar dessa par bättre än de superdyra från Baby2000. 
 
Måste bara nämna lite symtom... nu känner jag hur urinblåsan blir lidande av bebisens storlek. Detta resulterar i många turer till toaletten. Även på natten nu. Men det är bättre med min sömn faktiskt! Det hade jag inte trott. Hade även hört från gynekologen och barnmorskan att det troligtvis bara skulle bli värre. Men jag har sovit 7 timmar inatt, och det känns jäkla härligt! Mycket har att göra med att jag nu inte har lika ont i revbenen heller. Bebisen ligger ju med huvudet neråt nu. Hoppas verkligen att allt det positiva håller i sig! 
 
 

Kommentarer
Malin säger:

Förstår inte hur du har klarat dig utan gravjeans såhär långt, det är ju så obekvämt med vanliga när något tar emot där inne. Dom var iaf mycket stiliga! Och sån fin mage du har :) :)
Trist med den eventuella diabetesen, hoppas den går att undvika.
Här rullar allt på, har en färdig bebis där inne som bara väntar på utfärd. Men än har jag ingen stress, den får gärna stanna ett tag till! Kram kram!

Svar: Haha, jag har anvant leggings och jeggings typ. Vad spännande det är nu! Pirrigt! :D
Snutten

2014-04-22 | 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback