Ett år sedan...

Jag är så otroligt glad. Jag är gravid. Jag har världens underbaraste make. Jag har ett snart färdigrenoverat, nytt hus. Och det är långhelg! Måste bara säga det att jag är otroligt tacksam för allt jag har i livet just nu. Det fanns en tidpunkt för ungefär ett år sedan då jag aldrig kunde ha anat att jag skulle få uppleva detta. 
 
Precis för ett år sedan fick jag mitt första missfall. Jag bara tänker tillbaka på den där april-månaden och kan knappt förstå vilken hemsk period jag lyckades ta mig igenom. Men jag gjorde det! Och jag har nog blivit starkare av den erfarenheten. Framförallt känner jag att jag faktiskt är värd att få vara med om den lycka och glädje jag upplever nu. 

Kommentarer
sara säger:

Åh ja du är värd all den lycka, helt klart!
Varje 13 januari påminns jag om mitt missfall och det hemska efter. All den smärta man känner över att förlora ett barn! :(

Men snart har ni erat lilla mirakel hos er :)

Svar: Usch, jag hoppas verkligen att din smärta kan lindras snart. Kram på dig! Och tack för dina fina kommentarer. <3
Snutten

2014-04-22 | 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback