Dagen

Idag är ingen bra dag... Jag sov jattejättedåligt och sedan skulle jag till dietisten idag. Så jag fick kliva upp tidigare än jag borde ha gjort och hoppa in i duschen. Stod nog där lite längre än vad som egentligen behövdes. Jag kunde bara inte vakna till. Till slut släppte ändå huvudvärken och jag begav mig ut. 
 
Jag lärde mig tyvärr inte något nytt hos dietisten. Hon tyckte att jag åt bra sedan jag ändrat om i kosten. Bara att jag skulle undvika alltför mycket russin i müslin, vilket jag kan leva med. Jag kom hem och ville desperat sova men jag hade plugg att plöja mig igenom och en lunch att äta. Kl 16 lägger jag mig i sängen för att sova lite. Det ska bli så skönt tänkte jag. Så jag satte på lite härlig musik och var precis på väg att somna när svärisarna ringer och säger att de är på väg hit. 
 
Jag säger att det inte riktigt passar för jag mår dåligt. "Nä, men vi kommer bara en snabbis!" Så det var bara att kliva upp. Jag sover inte för då märker jag nog inte när det ringer på dörren. Så en timme senare så har fortfarande ingen kommit hit. Jag fortsätter plugga, men ringer sedan R och undrar vilken tid de skulle komma. Han kan inte komma i kontakt med dem. Nu ringer det på telefonen och jag får veta att de åkte hem istället. 
 
Fick plugga två timmar extra, så det är ju positivt... Men jag kanske ramlar lite av utmattning om jag försöker resa mig upp nu. Gah. De kommer kl 20 istället. Men då är R hemma och då ska jag fan sova ut ordentligt. Nu är jag hungrig igen, typiskt. Det blir till att laga något först. 
 
Hoppas att ni haft en bättre dag. Kram! 
 
 
VÄNTA, åååh! Jag går ju in i vecka 31 idag. Det ska firas... med sömn. Ville bara avsluta detta inlägg med något positivt! Yihuu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback