Barnvagnsinköp...

Idag tar jag tag i saker och ting. Jag ska ut och köpa badrumsaccessoirer. Jag älskar vårt nya badrum. Jag tror att det är ohälsosamt hur mycket tid jag spenderar därinne. Och sedan ska minsann välja ut en barnvagn. Jag sitter tillsammans med en kompis och ska välja. Jag har tyckt att det är det tråkigaste i hela världen. Jag har alltid hoppat över inlägg om just barnvagns-inköp. Men det är ju superduperviktigt. Om ni har några bra tips så skicka ett par länkar är ni snälla. Jag är helt borta och vill gärna ha tips.
 
Hoppas att ett val blir gjort ikväll!

Kommentarer
Anonym säger:

Jag kan tipsa om brio smile, vi köpte den. Den är liteb och smidigt samt att man kan sätta babyskyddet på chassit. Men kolla barnvagnsbloggen. Det är en tjej som testar och jämför vagnar :)

2014-04-02 | 13:57:27
Sanna säger:

Jag rekommenderar Emma Ljunga. Älskar våran vagn, det enda jag kan tycka är att den är bökig att få in i bilen o ganska tung, men det har man väl mannen till o fixa ;)

2014-04-02 | 14:42:48
Beatrice säger:

Vi ska beställa en svart Brio Smile. Smidig och perfekt! Har provkört den hos både min bror och svägerska då båda har en sådan, och dom är hur nöjda som helst! Vi funderade på Bugaboo i början, men efter lite surf på nätet så har dom som haft Bugaboo övergått till Brio istället :)

2014-04-02 | 16:17:19
AMANDA säger:

Hur kan du inte gillar barnvagnar !^^ Du kommer bry dig 100 gånger mer sen när du kör en. Har haft 5 vagnar....rekommendationer är brio go. Brio smiley är också trevlig. Vi beställde en grander och de är nästan identisk med brio smiley men 2500 kr billigare.

2014-04-02 | 17:09:21
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se
Anonym säger:

Bugaboo donkey slår alla vagnar ! ;)

2014-04-02 | 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback