Videovlog

Min bästa vän bor i Sverige, och när jag flyttade hit lovade vi varandra att filma oss och skicka till varandra. Så det brukar vi göra en gång i veckan i alla fall. Det brukar vara videon på vad vi gjort under veckan, bara lite allmänt prat och skoj. Det jag började med i mars/april när jag var gravid var att jag gjorde en videologg om graviditeten till henne. Det var jätteuppskattat. När jag gick in i en ny vecka gjorde jag en video på hur veckan varit och vilka symtom jag hade. Det var så kul. Så jag tänkte göra det igen! Fast nu får hon en massa videon när jag passerat vecka 12. :)
 
Blev inspirerad av youtubare som brukar videovogga sina graviditeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback