v 3+6

Idag har jag haft lite illamående. Men kan fortfarande inte riktigt tro att det är pga graviditeten. Kväljningar när jag borstar tänderna som vanligt, men trots symtomen så kan jag såklart inte slappna av. I morse vaknade jag och kissade för en gångs skull inte i en burk. Det var det jobbigaste jag gjort på hela året. Ni anar inte hur svårt det var att inte testa! Jag har blivit beroende av att se det andra strecket på testen. 
 
Just nu känns det som att jag inte vet vad som händer med kroppen. Är jag verkligen gravid? Jag lär nog testa i morgon. Varannan dag borde väl ändå vara okej att testa? Det där kan väl inte kallas att "missbruka" testerna? Vet att jag har skrivit det flera gånger men jag vill bara vara förbi BIM just nu. Eller varför inte förbi hela första... eller också andra trimestern? Vad gött. 
 
Äh, får stå ut lite till. Kom igen, bebis! Kämpa. 

Kommentarer
ida säger:

Du är inte ensam om att testa :p jag testar oxå hela tiden o skickade efter 50 st grav-tester o 70 äl-tester ;) kramar

Svar: Jag hoppas innerligt att du slipper använda de alla! Kram!
AAAHHH, du har skaffat blogg! VAD KUL! *följer på en gång*
Snutten

2013-09-20 | 15:10:10
Bloggadress: http://villhaettbarn.blogg.se
Jenny säger:

Om du vill får du jättegärna testa imorgon, jag är så sjukt nyfiken! Tror också att du är gravid. Kan du inte skriva också om bisolvonet, när du började ta det och hur mkt. Flytande eller tabletter? Kram

Svar: Absolut kan jag göra det! Kommer nog ikväll! Kram!
Snutten

2013-09-20 | 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback