Testat BIM-1

Jag har inte sovit bra. För det första var jag kissnödig som bara den! För det andra hade jag lite otäcka drömmar. Drömde bland annat att jag hade min mens/blödningar men hoppades på att vara gravid ändå. Sedan hade jag en dröm om att jag inte kunde se ett andra streck på mitt gravtest. I den sista drömmen skulle jag gå uppför en smal trappuppgång som gick upp till ett torn. Tydligen ska R vara där. Så jag börjar gå upp när jag ser att en läskig kille börjar följa mig. Jag springer snabbare och snabbare. När jag kommer upp ser jag tre rum. I ett av de finns Rs grejer, halsduk, mobil och portfölj. Men R finns inte där. Killen hinner ifatt mig och springer sedan FÖRBI mig, och in till ett av rummen. Jag inser att det är en tortyrkammare. Jag ropar på R men han svarar inte. Sedan vaknar jag. 
 
Tog mig ner för att testa och det var en besvikelse. Jag såg inget streck, och det tog världens längsta tid! Tänkte krypa ner i sängen igen när jag beslutade mig för att vänta ut tiden i alla fall. Efter ungefär fem minuter kunde jag se ett tydligare streck. Innan dess var en horisontell linje som uppenbarade sig, så jag trodde helt ärligt att det var fel på testet. Ville inte stanna nere i badrummet så länge (för att jag helt ärligt trodde att "den läskiga mannen" skulle komma). Men jag ska strax fota strecket och lägga upp det här. Vet dock inte än om det ÄR ett tydligare streck eller inte. 
 
Kommer testa med ett annat test, men det får vänta till efter BIM. 

Kommentarer
Lin säger:

Nu går du omedelbums ner o fotar testet! ;) och ang drömmar så drömde jag oxå väldigt märkligt under första (o andra?) trimestern!

2013-09-21 | 07:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback