Testa?

Hur ska vi göra med testen denna månad då? Ska jag börja testa redan i morgon? Jag har ju typ 18 gravtest kvar. Och tekniskt sett så borde det synas på testet imorgon. Men de flesta av er säger att jag borde vänta till BIM-2, och ni har rätt. Helst av allt vill jag ju vara tålmodig. Fan att det ska vara så svårt. 
 
Den erfarenhet jag har av mina negativa tester är att jag bortförklarar dem. Det är negativt för att jag testade för tidigt. Det är negativt för att jag höll stickan i kisset i fjorton sekunder istället för femton! Fattar ni? För mig är det lättare att förstå när mensen kommer. Det blir så tydligt. NEJ, du är inte gravid! 
 

Det är det jag behöver se. Kommer ändå inte att tro att jag är gravid förrän jag ligger efter BIM. Gaaah, jag vet inte. Får se hur jag gör. Fy fan, alltså. Ju närmre jag kommer BIM desto mer förvirrad blir jag. Ni anar inte hur mycket jag hoppas på ett plus nu. Jag orkar inte med mensen, jag kommer bryta ihop totalt. 

Kommentarer
Sara säger:

Jag fick ett svaaaagt sträck bim-4 , fast det var nog bara jag som såg det för jag visste att jag var gravid... ;-)

Men för vännen min kom inte plusset förrns efter 2 veckor efter bim!
Tänk så olika det kan vara!

Hoppas så för eran skull!

Svar: åh, lyllo! Jag önskar att jag också kunde känna det på mig!
Snutten

2013-09-17 | 20:10:55
Bloggadress: http://Http://enmagetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback