Tack fina.

Aåh, vilken dag det har varit. Det var så onödigt att ta sig till lektionen idag för jag kunde inte koncentrera mig särskilt bra. Jag ville bara komma hem och se på testet igen! Och sedan kom jag hem för en kort stund och svarade på lite kommentarer. Aåååh, och era kommentarer. ♥ Vilken lycka att få läsa dem! Ni anar inte vilket leende jag hade på läpparna medan jag satt och läste. Det hela blev så... mycket mer verkligt, om än overkligt! 
 
Såg på testet och strecket är tydligare nu än när jag tog bilden i morse. Jag hade ett möte 14.30 så var tvungen att gå, men jag hann skriva ett halvt inlägg som jag ska publicera lite senare. Så otroligt många känslor just nu. Jag kan knappt tro att det gick! Men nu längtar jag till vecka 12 som fan. För trots lyckas så kan jag inte riktigt pusta ut. 
 
Aaah, tack för ALLA kommentarer. Kändes helt sjukt att logga in här och se en sådan stöttning. Tack som fan! Nu ska jag in på FL och tipsa om bisolvon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback