Suck.

Jag tror att jag håller på att förlora det. Jag tog ett test med testlagrets stickor i morse, och strecket jag fick är det svagaste jag fått. Hade dagens test varit det första jag tagit skulle jag nog inte anta att jag var gravid ens. Har varit ledsen hela dagen. Nu har jag kommit hem och ska testa med ett annat test. Tror egentligen inte att det spelar någon roll... Hormonnivån sjunker och det ska det inte om allt är rätt. 
 
Jag var bombsäker på att jag skulle få ett starkt streck, för mina symtom har verkligen blivit såå mycket mer tydligare. Men nu är jag osäker på om jag inbillat mig alltihop. Såå ledsen.
 
Jag drack grönte igår, vet inte om det kan ha påverkat resultaten, men det är osannolikt. Kanske är det fel på stickorna... Jag ska snart testa, vill bara hålla mig lite till. Suck. Gråt. 

Kommentarer
malin säger:

Nej men nu får du sluta med de där billiga skittesten!! Gå och köp clear blue som visar veckor. Dra inte ut på det, din oro kommer ta slut på dig.. :/ kramar!!

2013-09-25 | 13:33:39
Linda säger:

Jag håller tummen & håller med tidigare talare. Jag plussade typ samtidigt som dig (20/9) & fick missfall i juli, så är även nojig själv. Dock har jag inte testat något mer sedan jag fick ett positivit på CB digital i måndags. Du plågar bara dig själv med dessa stickor, försök att sluta. Det kommer gå vägen, om inte du kan tro så tror jag på det. Så kan du tro på att det kommer gå vägen för mig, för det har jag själv problem med. Jag hoppas vi båda får en krabat att älska i maj/juni. Styrkekramar!

2013-09-25 | 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback