September är vår månad

Jag hoppas något otroligt. Det känns som att det kommer att gå. Och jag hatar att känns så för jag kommer att bli så besviken när det visar sig att det inte gick denna gång heller. Men jag kan inte hjälpa det. Känner mig så positiv just nu. Har precis hoppas ur duschen och vi har suttit framför TV:n med chokladmjölk och en dokumentär om neandertalare. Superintressant, tycker jag. Men det börjar bli tråkigt... med bara vi två. Jag behöver en liten skitunge som sitter och stör mellan oss. 

Gud, vad jag hoppas på denna månad! 

Kommentarer
Sandra säger:

Håller tummarna att det går bra för er!

Svar: Tack! <3
Snutten

2013-09-12 | 23:50:34
Malin säger:

Klart att det är er tur den här månaden!! Nu jäklar blir det bebis för er del :) :) tummarna hålls såklart här ifrån!

Svar: Tack, så snällt!
Snutten

2013-09-13 | 08:05:57
Malyn säger:

Åh lycka till! :D vi sitter med och hoppas på september! Borde ha ÄL nu snart om vilken dag som helst! :D hoppas så att det tar sig! Snart gått ett år sen vi började att försöka så :/ Men du kan läsa vår story på vår blogg!

Svar: Vad roligt med en ny blogg att följa! Hller tummarna för oss! Kram!
Snutten

2013-09-13 | 12:33:04
Bloggadress: http://nylam.blogg.se
amanda säger:

Hoppas hoppas!! Vill så gärna följa din graviditet så nu får de hända något!

Svar: Eller hur?! :D
Snutten

2013-09-13 | 22:32:27
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback