Höst

Tillbaka från skolan. Idag är det volleyboll-träning igen. Hoppas att det slutar regna snart. Ni minns att jag längtade efter hösten... stryk det! Fy fan vad kallt det är. Sitter ihopkurad under en alldeles för kall filt, och dricker en kopp chokladmjölk. Mysigt ändå. 
 
Igår var jag så jäkla trött. Är det kanske pga hösten? Men idag känns det faktiskt bättre. Tänkte skriva att jag närmar mig BIM men det är typ 12 dagar kvar. Aåååh, vad jobbigt det är att vänta. Tror ni att jag klarar att vänta till efter BIM? Det tror inte jag. Jag är otroligt nyfiken på hur det kommer att bli. Kan inte riktigt ännu analysera symtom. Hoppas veckan går snabbt så att jag kan börja noja.  

Kommentarer
Lin säger:

Denna jobbiga psykväntan! Jag tycker vi spolar fram 10-12 dagar...

2013-09-11 | 04:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback