Haj!

AaaaaaaH, så jäkla jobbigt det var att jogga idag. Klarade nätt och jämnt HALVA rundan. Resten powerwalkade vi. Har ingen aning om varför. Det var som att någon sugde ut all energi ur mig. Resten av kvällen spenderades hos grannarna, som var väldigt fula i mun. "Fuck it, what the fuck, fuckfuckfuck". Jag har arbetat på att kunna skriva vissa fula ord. Men jag kan fortfarande inte skriva "fitta" till exempel. Och när jag samtalar med någon så använder jag definitivt inte sådana ord. Jag kan säga "shit", som mest. 
 
Okej, jag ska inte vara pryd. Men jag var verkligen som fisken på torra land hos grannarna. Så fort fuck hamnade i samtalet så kippade jag efter luft. Så himla obekvämt. 
 
Hälsningar, Fisken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback