Gravid!

 
Usch, vilken hemsk känsla jag har haft de senaste två timmarna. Men efter att ha läst runt lite och fått ett par lugnande kommentarer (tack Sofie och Amanda) så är jag återigen lite mer optimistisk. Tydligen ökar hcg:t var tredje dag, vilket jag inte visste. Trodde att det skulle vara en liiiiten ökning i alla fall och verkligen inte ett mindre tydligt streck. Sedan har jag sett lite bilder på nätet då strecken var mindre tydliga någon dag men blivit tydligare efter ett par dagar. 
 
Nu funderar jag på att testa på BIM istället. Och även med ett annat märke. Jag vill bara ta mig förbi BIM nu. Jag är såå rädd att mensen ska komma! Men jag ska verkligen försöka vara positiv! Jag har faktiskt blivit gravid för andra gången i år! Nu kan vi i alla fall utesluta fertilitetsproblem, eller hur? Så det är antagligen inget fel på R. Och om jag inte kan behålla foster så vet vi ju att det är mig det är fel på. Ooookej, så bra gick det med att vara positiv. 
 
Nä, hörni! Jag är gravid! Och i maj eller juni blir det en bebis! 
 
Ikväll kommer en symtomsammanfattning. Insåg att jag inte alls skrivit om det. Och det är mycket som händer i kroppen nu när jag tänker efter! 

Kommentarer
tess säger:

Det behöver inte alls bero på dig :( vecka 9-11 brukar ju oftast vara.moderkakan som inte fungerar som den ska som är orsaken till missfall. Det är ju ingens fel, ibland vara blir det inte som det är tänkt. Jag är säker på att det kommer bli superbra denna gång för er.
<3

Svar: Sant! Tack för påminnelsen! <3
Snutten

2013-09-19 | 16:18:44
ida säger:

Hoppas verkligen att de funkar denna gången :) o tror verkligen på att de kommer göra de :) tänk positivt:) önskar att de blev min tur snart oxå :) kramar

Svar: Det kommer det att bli! Testa med bisolvon en månad om du känner för det! Kramar!
Snutten

2013-09-19 | 17:45:00
Ida säger:

Har redan börjat ;)

Svar: Jag ser fram emot att höra hur det gick. Håller tummarna superhårt! Kramar!
Snutten

2013-09-19 | 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback