Ingen stegring...

Vad besviken jag blir. :( 
Fick inget tydligare streck. Jag ser inte den stegring jag borde göra. Jag har sett såpass många test och detta ser inte alls bra ut. Det finns så många med så fina stegringar. :( Är så orolig för missfall. Men finns ingenting jag kan göra åt detta. Ingenting alls. Om det blir så. Just nu borde jag bara vara glad över ett plus. 
 
 
 Det har fortfarande inte torkat ordentligt men jag tycker ändå att det borde ha blivit mer tydligt. 

Försöker intala mig själv att det inte är så farligt. Att det kan bero på testet i sig. Sedan tänker jag att jag höll mig i ungefär 11 timmar, så det borde ha blivit tydligare. Sedan läste jag detta i en gammal tråd på FL: 
 
"Jag fick bara svaga tester med TL i hur många dagar som helst, kunde inte se någon stegring och blev naturligtvis jätteorolig. Provade med Clearblue digital och de visade gravid 1-2 fram tills BIM +4! Efter det ändrades det till Gravid 2-3 på morgonen och Gravid 3+ på eftermiddagen samma dag! Men TL visade fortfarande svaga streck. Så jag tror inte du ska oroa dig (lättare sagt än gjort jag vet), det hänger nog en del på när HCG börjar stiga i kroppen, vilket säkert är väldigt individuellt så tidigt i graviditeten. Hoppas allt går bra för dig!"
 

Försöker verkligen vara positiv och glad för strecket, men det âr så jäkla svårt. Idag drar jag nog ut för att köpa den andra sorten grav-test. Ska börja testa med de från och med i morgon till BIM+2. Hoppas att få se en stegring på de istället. Sedan har jag ett foto på mitt gamla test från BIM+2, det kan bli intressant att jämföra. 
 
Behöver jag nämna att jag längtar till imorgon?

Kommentarer
Lin säger:

Glöm inte att du inte ens passerat BIM än! Och det är mycket möjligt att hcg:n inte hunnit öka än. Du testar väl med digitalt test imorgon? Man blir bara knäpp när man ska försöka tolka linjer... Kram!

Svar: Jag kanske gör det. Alltså jag vet ju att jag är gravid. Köper jag den digitala kommer det bara att vara för veckoindikatorn, och då testar jag hellre typ vecka 6 för att se v3+.
Snutten

2013-09-21 | 08:52:55
amanda säger:

Som lin säger är det ju väldigt tidigt. Sen har alla olika mycket hormon vissa har mycket andra lite. Du är gravid det är det enda som du behöver veta just nu <3 Men vet hur det är jag testa upp 4 digitala och 15 vanliga ;)

Svar: Tack! Ja, jag är gravid! :O Ska försöka bara fokusera på det! Kramar!
Snutten

2013-09-21 | 09:57:09
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/
Jennie säger:

Du! Gå in på min blogg och gå tillbaka till mars 2012. (Då jag plussade) Jag hade samma som du. Ingen stegring på testen och jag blödde tillochmed. Men min dotter är nu 9 månader så allt var ju som det skulle :) här är bloggen http://langtanefterenliten.blogg.se

Svar: Aåååh, tack för länken. Ska definitivt kolla in! Kram!
Snutten

2013-09-21 | 10:34:38
sofia säger:

Jag fick inte ett starkt streck förns en vecka efter bim..båda gångerna jag vart gravid. Så det där är nog väldigt inviduellt hur det visar sig på testen :-) gå efter magkänslan och fokusera inte så mycket på testen :-)

Svar: Tack för tröstande svar. Jag hoppas verkligen att jag kan lugna ner mig nu.
Snutten

2013-09-21 | 11:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback