Cykeln efter missfallet

Dagens test visade sig vara svagare än gårdagens! Ungefär så starkt fick jag i förra cykeln när jag testade cykeldag 16. Det betyder att jag antagligen hade ägglossning dagen innan då också. Mina cyklar sedan missfallet verkar ha kortat ner sig med två dagar. De har bara varit 30 dagar långa, med undantag från en som var 29 dagar lång. Räknar med en 30-dagars cykel denna gång då.
 
Har även kunnat räkna ut att jag har en lutealfas på 15/16 dagar. Eller jag får positivt på testet 16 dagar innan BIM och räknar med att jag har ÄL dagen efter. Ah... Så otroligt skönt att veta att jag i alla fall lägger ägg. Hoppas bara att de är befruktningsbara. 
 
Har lockat lite på R, men han jobbar med huset lite. Renovering tar så jäkla lång tid! Så han är upptagen just nu... eller så är det något fel på mitt parningsläte? Får jobba på det lite mer. 
 
Vänliga hälsningar/ Hönan

Kommentarer
Hanna säger:

Hahahaha jag fick mig ett gott skratt :).Tack!Det behövde jag :).Skönt att få "svart på vitt" när din äl är :).Nu håller jag tummarna åt dig!
Kram

Svar: Tack så mycket! Kram!
Snutten

2013-09-08 | 07:16:42
Bloggadress: http://nattstad.se/linnea83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback