Cykeldag 16

Idag känns det verkligen i magen att jag har ägglossning. Har haft en molande värk hela dagen. En ganska ordentlig värk faktiskt. Det är ovanligt. Eller blir det tydligare bara för att jag har ett "bevis" på att jag har ägglossning? Jag har ont på båda sidorna i alla fall. Det brukar oftast bara vara en sida som gör ont. Vilken dröm om jag släpper två ägg denna månad. Normalt är det ju 20 % chans att allt går bra även om man prickar ägglossningen. Men två ägg och i kombination med lite hostmedicin så tror jag att jag har bra chanser till ett plus denna månad. 
 
Hoppas, hoppas! Förresten... Nu ska jag väl sluta ta bisolvonet? Eller ska jag ta de sista tabletterna idag? Vad säger ni? 

Kommentarer
Hanna säger:

Sluta ta dom nu :).

Svar: Gjort! :)
Snutten

2013-09-07 | 19:31:06
Bloggadress: http://nattstad.se/linnea83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback