BIM-6

Jag förstår inte hur man kan sluta följa en försökande bloggare som närmar sig BIM... Alltså på riktigt? Det är ju därför man följer bloggaren. Jag skulle förstå om jag tappat följare när jag skrivit "Nu kom mensen igen". Och så tänker tjejen på andra sidan datorn att "den bruden kommer ju aaaaaldrig bli gravid - Unfollow". Men jag ligger ju liksom på BIM-6. Det är ju nu det blir spännande!!! Hehe. 
Minns att jag fick ett par extra följare på BL när jag blev gravid. Och dagen efter missfallet tappade jag typ tre. Det gör inte så mycket egentligen, men intressant att se. Jag vet att bloggningen inte är på samma nivå. Det var mycket roligare inlägg förr. Men förhoppningsvis kommer de tillbaka. 

Saknar att blogga mer, men det går inte med allt i livet...
Annars då? Mår ni bra? Brösten fortsätter värka. Hade lite kvälvingskänslor när jag borsta tänderna i morse, men mina bröstvårtor är ännu inte känsliga. Vill att symtomen ska bli tydligare. Vet inte varför det känns som att det inte gick denna månad heller (men det kanske jag ska låta bli att skriva så att jag inte tappar de få följare jag har). :D

Kram på er!

Kommentarer
amanda säger:

När ska du börja testa? Mig förlorar du inte ^^

Svar: Aaw, kanske BIM-4. Men ville gärna vänta till BIM. Vad tycker du? :)
Snutten

2013-09-16 | 19:47:51
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/
Lin säger:

Mig blir du inte av med så lätt!! ;)

Svar: <3
Snutten

2013-09-16 | 21:10:04
amanda säger:

Om du är gravid borde det synas på bim -2 :) Personligen tyckte jag det var värre att få mens som svar än minus på test. Men gör det som känns bäst för dig! Hoppas innerligt att det gick vägen denna månad, igen förtjänar det mer än du!

Svar: Jag kanske testar då. Bara fyra dagar kvar. Men vill gärna vänta till efter BIM faktiskt. Jag tycker det är lättare att förstå att man inte är gravid när mensen väl kommit. Annars fortsätter jag att hoppa. :(
Snutten

2013-09-16 | 21:44:19
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/
Mandy säger:

Jag kommer inte heller sluta följa dig! Jag vet hur det känns när man varken har tid eller lust att blogga. Det blir ju inte alls bra om man försöker pressa sig till att göra det alla fall då. Du kommer säkert ha mycket att berätta och skriva om sen när du blir gravid! Hoppas på denna månaden nu:-) Jag skulle också rekommendera dig att vänta med att testa till tidigast BIM-2 om du sen inte orkar vänta till efteråt. Om du testar tidigare än dess kommer du nog inte få ett tydligt resultat. Jag hade nog också tänkt att jag skulle vänta till efter BIM med att testa men sen blev jag alldeless för nyfiken:-) Lycka till nu<3

Svar: Hoppas, hoppas så jäkla mycket på denna månad! Tack för tipset! Kram!
Snutten

2013-09-16 | 23:21:44
Bloggadress: http://mandyinmakeup.blogg.se
sandra säger:

Mig förlorar du heller inte! :)

Svar: Aaaaw, glad jag blir!
Snutten

2013-09-17 | 01:42:16
Malin säger:

Och jag är här! (Flera gånger om dagen) :)

Svar: Wihuuuu! :D
Snutten

2013-09-17 | 09:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback