BIM-5

I morse var mina bröstvårtor känsliga. Men det var kallt också. Men jag såg verkligen hur de stod rätt ur min sovtröja! Men nu är de som vanliga igen. Och eftersom jag skulle skynda till skolan så hann jag inte undersöka de ordentligt. Jag var rätt glad hela morgonen. Mitt under lektionen satt jag och pillade lite genom tröjan, men då insåg att de inte alls var så känsliga. Brösten fortsätter att värka, och jag är jättekissnödig ganska ofta. Sedan har jag också haft lite mensvärk idag. 
 
Renoveringen går såå segt men vi kommer att bli klara inom nio månader i alla fall. Så jag hoppas att tiden däremellan också ska gå snabbt. Att jag kan hålla mig upptagen så att jag kan tvinga tiden att gå! Aaaanyway, i morse kändes det i alla fall som att jag var gravid. Men nu är jag osäker igen. Konstigt hur det kan skifta så mycket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback