1 September

Jag har verkligen längtat till hösten. Vad skönt det känns att äntligen vara i September. Jag tycker att det är alldeles för varmt på somrarna. Nu vill jag ha på mig skinnjacka och en fin sjal runt halsen. Fast alla går fortfarande runt med t-shirts här och jag känner mig så jäkla udda. Men det är ju faktiskt SEPTEMBER nu. Och jag fryser jämt och ständigt. 
 
Idag ska jag hålla på med lite kontorsarbete. Och på kvällen blir det träning. Jag har märkt att den största motivationen till träningen kommer helt enkelt genom att man sitter stilla hela dagen (och helst inte träffar någon alls. Så nu ska jag röra mig så lite som möjligt och vara osocial. Då finner jag kraften till att ta mig ut från huset. 
 
Ligger bara på cykeldag 8, jag som trodde att jag var väldigt nära ÄL. Jaja. Time goes slowly for those who wait. Så ni kan ju bara gissa hur segt tiden går för mig. Nä, nu ska jag fan blir gravid. Det är dags. Det är vår tur nu. Det måste det vara. 

Kommentarer
Jenny säger:

Borde inte du vara på cykeldag 10? Om man räknar på när du var på cykeldag 5?

Svar: Oj, jo! Det stämmer. Cykeldag 10! Vet inte varför jag trodde att mensen kom den 25...:S Tack! :P
Snutten

2013-09-01 | 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback