Zombiekväll

God morgon. Idag mår jag faktiskt bättre! Jag är fortfarande otroligt förkyld men nu slipper jag i alla fall febern. Igår var det zombiekväll hos oss. Det började med ett avsnitt av The Walking Dead och sedan såg vi filmen World War Z. Det var verkligen en riktigt bra film. Jag tror att alla filmer blir lite bättre när man kollar i 3D. Älskar att vår TV har den funktionen. Hur som helst... Vi fortsätter på zombie-temat och ska idag se den senaste Resident Evil-filmen. Också i 3D. Man får ju passa på när man är sjuk. Har aldrig tid att se på filmer annars.
 
 
Älskar denna typ av filmer. Försöker övertala R att vi måste bygga en zombie-säker källare i vårt hus. Och att vi borde ha ett matförråd och ett medicinförråd. Helt bombsäker på att vi kommer behöva använda den! Vem är på? :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback