Volleyboll

Ja, fan. Tror nästan att jag kommer testa i morgon. Även fast det känns som att jag inte alls kan vara gravid. Har inte haft mensvärk sedan i morse. Antagligen kommer mensen precis efter att jag har testat. Fy vad jag är nervös! Varför är jag så nervös?! Vi försökte ju inte ens ordentligt... Ska tidigt i morse iväg och spela volleyboll. Det brukar vara nice om jag är på bra humör. Får jag ett minus kommer jag vara sur, vilket bidrar till att jag spelar dåligt. Får jag ett plus kommer jag bli skitglad, men sedan asrädd att jag ska jag få missfall. Jag kommer inte våga fånga bollar och resultatet blir att jag spelar dåligt igen. 
 
Låter jag bli att testa kommer jag att spela asbra. Kanske kan jag fôrsöka vänta till måndag. Fan, att det ska vara så svårt. 
 
 

Kommentarer
Lin säger:

Testa! Pleeeaaase.... :)

2013-10-27 | 01:08:33
bambino.blogg.se säger:

Förstår hur du tänker. Låter som du bestämt dig. :) kram

2013-10-27 | 08:33:03
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback