Vänner. ♥

Vet ni vad jag gillar med min nya universitet? Folk gillar mig. Trots att jag inte kan språket superperfekt. T o m lärarna gillar mig. Och jag har hittat flera jättefina vänner. Vänner som vill ta en fika, och bryr sig om en. Känns helt jävla asbra. Folk brukar säga att den franska delen av Belgien är skit, och jag måste faktiskt ta och hålla med. Folk är mycket, mycket vänligare i den flamländska delen. Jag har aldrig, under mina två år som student i Liège, fått ordentliga vänner. Nu har jag fått bekräftat att det inte är mig det är fel på.
 
Idag fick jag en liten present av en av mina vänner. Hon är från Kina och hade beställt cirkellinser och ett halsband till mig därifrån! Hur snällt?! Och titta så fint halsbandet är! Linserna har jag inte testat än. 
 
Och ja, jag satte på läppstift bara för att ta den här bilden för er. Jag är en bra bloggare. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback