v4+6

God morgon. 
 
Väntar på samtal från läkaren. Hon sa att hon skulle ringa runt kl 08. Mmm... Även jag har ett par samtal att ringa men vågar inte utifall hon skulle försöka ringa. Inte schysst om det då är upptaget. 
 
I morgon går jag in i vecka 6 (v5+0, jag tycker fortfarande det är konstigt att räkna!). Härligt ju! Jag håller tummarna så jäkla hårt just nu! 
 
Har läst lite om utrogestan, och tydlligen är det inte direkt farlgt att ta det även om man inte behöver det. Vad som kan hända är att man kan få ett ma istället för ett mf. Kroppen behåller graviditeten, för att progesteronet då styr, typ. Men jag ska fråga läkaren om jag kan ta det ändå, om mina värden visar att det är ok. Tänkte även fråga om det är OK att komma in för ännu ett blodprov om 2 dagar, så att man kan se ökningen i hcg. Hoppas att det är möjligt. 

Kommentarer
Hanna säger:

GRATTIS TILL ÄNNU ETT PLUS!!Så jävla härligt!Har varit iväg så har missat detta..Fantastiskt att ni fick ett nytt plus så snabbt!Håller tummar och tår även om jag inte tror det kommer behövas =).Det kommer gå fint och om 8 månader blir ni föräldrar =)
Massor med kramar!!

Svar: Jag vet! Jag kan själv inte fatta att det gick så snabbt! Kram!
Snutten

2013-10-30 | 09:41:21
Bloggadress: http://nattstad.se/drommenomettbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback