The Dress

Tänkte bara lägga till ett par bilder på min klänning från i söndags. Mycket finare i verkligheten faktiskt. Men jag tycker att de här bilderna blev rätt bra ändå . 
 
 
Hoppas att allt är bra med er. Jag tror att jag hade min ägglossning idag. Hade inte så tydliga symtom dock. Brukar känna av den rätt ordentligt ändå. R och jag fick till det igår morse, men inte efter det. Har inte tagit något ÄL-test. Försöker att inte tänka på cykeln så mycket. Försöker att inte bli besatt. Det har gått rätt bra hittills. R och jag fortsätter att vara positiva och hoppas att allt går bra nästa gång. Snart är det vår tur! 
 
Hur går det för er? Hur ligger ni till i cykeln. Let me know! 
Nu drar jag till IKEA, måste få tag på Kalles Kaviar. Mumma. Tootels!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Vilken vacker klänning! Låter sunt att inte försöka bli besatt, jag har samma problem. Djupa andetag och låta det ta den tid det behöver.... nu måste jag andas igen *in och ut*. Snart ägglossning här också, tänker dock försöka ta ägglossningstest för att säkert tajma in. Stort lycka till denna månaden. Kramar

2013-10-11 | 20:06:59
bambino.blogg.se säger:

Vilken vacker klänning! Låter sunt att inte försöka bli besatt, jag har samma problem. Djupa andetag och låta det ta den tid det behöver.... nu måste jag andas igen *in och ut*. Snart ägglossning här också, tänker dock försöka ta ägglossningstest för att säkert tajma in. Stort lycka till denna månaden. Kramar

Svar: Låter jättebra! Hoppas att det tar sig för er denna gång! Kram!
Snutten

2013-10-11 | 20:07:12
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Lin säger:

Jättefin klänning och ditt hår är fantastiskt!!

Svar: Tack, fina! <3
Snutten

2013-10-11 | 22:51:14
Mammadrömmar säger:

Jag är såå avundsjuk på ditt hår!!

jag tror att jag hade ÄL i torsdags. Men vi har missat totalt denna cykel...
Känns inte som att det är någon idé ändå.

Svar: Aw, tack! Samma här, ingen idé, för vi har också missat totalt.
Snutten

2013-10-13 | 09:09:11
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammadrommar/
Anonym säger:

Bra attityd! Vi höll på i typ ett år, lite mer, hade ett missfall vecka 9 :( Höll mig relativt positiv men sedan en vacker månad blev jag så knäckt att jag deleta alla bloggar jag följde, alla linkar jag hade och tänkte fan i hela skitet.
Visst blev jag ändå gravid och är nu i 5te månaden!

Snart är det er tid, det värsta är ju tiden mellan ägglossning i väntan på att mensen inte ska komma. urk. Men snart är det er tid!!

Svar: Tack för en peppande kommentar! <3
Snutten

2013-10-13 | 16:31:10
Lin säger:

PS. Har jag berättat om min syster? Hon har haft två misssfall i år, men är nu gravid igen och är i v 20! Så jag tror det blir likadant för er!! :) kram! DS.

Svar: åååh, vad glad jag blir av att höra det. Hoppas att det tar sig för mig också! :D Kram!
Snutten

2013-10-13 | 20:55:29
Mallan säger:

Läste ut boken Gravid! av Katerina Janoch igår, tänkte på dig och tror att det är en bra bok för dig - i den tar de upp missfall och det svåra med att bli gravid.

Och håller tummarna för dig! Kram

Svar: Tack för tipset! :D
Snutten

2013-10-14 | 14:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback