Skadad

Gjorde mig rejält illa. Tror att ett eller flera blodkärl har gått sönder. Det gör så jäkla ont. Bollen var så hård, och jag kände av smärtan alltför sent. Nu blir det vila. Kan knappt använda armen. Det är mycket mer lila i verkligheten.
 
Hur som helst. DIskuterade med R nyss om att min mens inte har kommit, och att jag nu funderar på att testa. Han tycker att jag borde vänta och tror att det kan bero på att min cykel rubbats lite av missfallet. Just nu ligger jag på cykeldag 32, och mina cyklar har varit så långa som 36 dagar utan att jag varit gravid.
 
Men det  spelar ju ingen roll när man undrar hur det egentligen ligger till. Ska försöka testa i morgon. Men jag kan inte lova det. Jag kanske ändrar mig i sista sekund.
 
Nu ska jag sova. Det har varit en alldeles för lång dag. Godnatt på er!
 

 
 
 

Kommentarer
amanda säger:

uppdatera oss!!! har varit vaken sen 5 och kollat din blogg! <3

2013-10-28 | 10:01:01
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback