BIM-dagen

Då är jag nästan framme vid mållinjen. Har inte haft någon mensvärk på evigheter. Allt känns som vanligt i kroppen. Vet inte om det ska bli mens eller ett plus. Förmodligen blir det mens om några dagar. Har varit sjuk och då dröjer det ett par dagar för kroppen att återställa sig. Måste erkänna att jag mer än gärna vill ta ett grav-test. Försöker verkligen låta bli. 
 
Har inte nämnt för R någonting om att närma mig BIM. När tycker ni att jag borde testa? Min hjärna tycker att jag ska vänta till BIM+6. Brain, ju gots to be kidding me.

Kommentarer
ida säger:

Sååå nyfiken :) ta ett test när du känner dig redo :) kramar

2013-10-25 | 16:12:23
Bloggadress: http://villhaettbarn.blogg.se/
amanda säger:

JAG TROR DU KAN VARA GRAVID FRÅN FÖRRA MÅNADEN!! Ingen ägglossning känning och nu ingen mens.... du testa aldrig efter. Om du tar ett test ta ett med veckor! Hoppas <3

2013-10-25 | 18:21:21
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/duarmindrom/
Lena säger:

jag tror också att det är möjligt att du är gravid. en kompis till mig blödde i dom första veckorna och därför trodde hon inte hon var gravid men sen kom hon på att hon är i vecka 9!! det som gör mig att jag tänker att du kan vara gravid är också att du hade inga ägglossningskänningar och att du var sjuk kan också tyda på att du är gravid. hoppas på ett plus!!

2013-10-25 | 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback