v7+6

Igår natt var riktigt jobbig. Jag hade ätit smörstekt sparris med salt och citron, och efter det mådde jag inte alls bra. Vet inte om det var pga det som jag började må helt sjukligt illa. Ville bara spy så att det skulle gå över. R fick trösta och till slut somnade jag med näsan inborrad i halsen på honom. Vaknade upp flera gånger på natten, men nu mår jag så mycket bättre.
 
Jag hade även ont i ryggen och då blev jag så rädd att något fel var på gång, men sedan i morse känner jag ingenting. Minns att jag hade ryggont vid förra missfallet. Men äh. Nu ska vi vara positiva! Jag går ju in i vecka 9 i morgon! Så himla coolt! Jag har tagit mig till vecka 9, jag mår riktigt gravidigt och detta kommer att gå asbra!
 
I v7+6 ska bebis vara ungefär 1.4 cm stort. Längtar till januari. Lite mer än en månad kvar till nästa ultraljud. Kommer de köra apparaten över magen denna gång? Eller blir det fortfarande vaginalt? 

Kommentarer
Lin säger:

Jag hoppas du vet att jag är innerligt glad för dig, min fina cybervän! Haha :)
Det blir väl ett rul nästa gång? Rutinultraljud över magen? Skulle tro det iaf! Härligt att du mår illa!! ;)
Kram!

Svar: Aåååh, finaste kommentaren! <3 Och jag är glad för dig! Största cyberkramen! <3
Snutten

2013-11-27 | 13:28:56
Lin säger:

Det skulle stå "glad för din skull", men visst jag är ju även glad för dig! Haha

2013-11-27 | 13:29:41
tess säger:


Nästa blir säkert över magen, det är ju det normala :)
Så himla mysigt för dig att det går bra än så länge <3

Svar: Aååh, jag längtar. Ja! Så otroligt kul!
Snutten

2013-11-27 | 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback