v7+0

God morgon, eller hur var det nu? Jag är så otroligt trött hela tiden. Sover och vilar hela tiden känns det som. Det är ju otroligt skönt att ha den möjligheten, men när disken ligger odiskad, när tvätten ligger otvättad och när allt bara är stökigt... då blir det så jäkla jobbigt. Nu har jag tagit itu med det mesta, så jag ska fortsätta sova nu. Skönt att R är förstående, men ibland känner jag mig ändå "skyldig". 
 
Idag skulle jag gått i vecka 9, men istället går jag in i vecka 8 i morgon. Det är det vi hoppas på i alla fall. I morgon får jag veta på vul. Hoppas att ärtan växt som den ska. Håll tummarna! Uppdaterar såklart så snart jag kan! 

Kommentarer
Sara säger:

Håller tummarna!

2013-11-21 | 19:05:13
Bloggadress: http://enmagetill.blogg.se/
EmmaEmma - PåSmällen! säger:

Herregud vad glad jag blev nu när jag kikade in här!! Jag kikar in här med jämna mellanrum och hoppas att du ska vara gravid och den här gången var du det! Grattis!!!!! Om det går vägen nu kommer du börja blogga öppet då? Det skulle vara så mycket roligare att följa om man får se vem det är som skriver :-)

Svar: Tack! Hmm.. nja. Anledningen till varför jag inte bloggar öppet har ju inget att göra med att jag är rädd för att folk ska veta att jag fått missfall. Utan jag har alltid varit "anonym" på internet. Har inte ens facebook. Jag vill inte gärna existera på internet. Men vi får se. Man vet aldrig! :)
Snutten

2013-11-21 | 21:39:27
Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/emmaemma
EmmaEmma - PåSmällen! säger:

Ok synd! Jag gillar när det är mycket bilder :-) men det är ju en smaksak. Jag började blogga innan jag blev gravid men jag bloggade anonymt då. Jag ville inte att andra skulle läsa min blogg och veta vad jag går igenom utan att säga att dom läser min blogg om du förstår hur jag menar. Och sen ville jag inte att kollegorna skulle veta innan jag hade haft chansen att berätta. Jag är sjukt sugen på en till bebis, men det kommer dröja iaf till augusti nästa år innan vi börjar försöka. Helst hade jag velat blogga om det öppet då, men det känns inte bra för jag vet att en del kollegor läser min blogg... :-/

Svar: Jo, jag förstår! Ska försöka lägga upp bilder utan ansiktsbilder kanske... Jag är ju så lat. Förstår att det blir svårt att blogga. Man vill ju inte att precis ALLA vet. Det är ju jättemysigt att bara ens kille och en själv går runt på denna hemlighet. :)
Snutten

2013-11-21 | 21:54:10
Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/emmaemma
Anonym säger:

Håller tummar och tår imorgon! Kram

Svar: Vad snällt, tack!
Snutten

2013-11-21 | 23:53:33
bambino.blogg.se säger:

Håller tummar och tår imorgon! Kram

Svar: Tack, fina! <3
Snutten

2013-11-21 | 23:54:03
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback