v6+6

Woop, woop! Jag går in i vecka 8 i morgon! Så jäääkla nice! Jag oroar mig fortfarande att allt inte står rätt till men förhoppningsvis får jag pusta ut på fredag. Idag har jag verkligen inte mått så illa. Igår var det mycket värre. Blir ju oroligare när symtom avtar... Förhoppningsvis spyr jag i morgon. 
 
Jag har dock suttit och småätit på vindruvor och hoppas att det är därför jag inte mått illa. Brösten gör fortfarande helt sjukt ont och bröstvårtorna är fortfarande känsliga. Ska kanske låta magen hungra och se om illamåendet kommer? Heheh. Jag är helt sjuk i huvudet. 
 
Hur är det med er? Ni har varit så tysta på sistone... 

Kram!

Kommentarer
amanda säger:

För mig gick det upp och ner. Ena dagen mådde jag illa andra inte :P Sämst mådde jag mellan v 11 och 14 ^^Konstigt det där.

Svar: Så jäkla skönt att höra dock! Blir så orolig! KRAM!
Snutten

2013-11-13 | 19:48:11
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se
Lin säger:

Detta kommer gå så bra så och snart har ni ert underverk hos er! ❤️
Jag längtar oxå till ditt vul imorgon! Haha

Svar: Haha!
Snutten

2013-11-14 | 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback