v6+3

God morgon! 
 
Hur står det till? Här är det rätt bra. Jag har en sådan olidlig hunger som varvas med illamående. Så otroligt härligt att känna av det. Illamåendet har sedan igår blivit ganska tydlig. Även mina "kräkreflexer" har kickar igång. Ungefär som förra gången... 
 
Borsta tänderna - kräkreflex.
Hosta - kräkreflex.
Gäspa - kräkreflex. 
 

Blir ju mest så när jag är hungrig eller när jag ätit för mycket.
Brösten fortsätter att göra superont. Fem dagar kvar till vul! Fy fan vad jag längtar! 

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Så fuskigt att du får möjlighet till vul. De gör dem inte i sverige längre såvida man inte har särskilda skäl, eller ordnar det privat....

Svar: Aaw, jag förstår.. Men du kan gå privat, väl? Det gör jag. Det kostar ju lite, men det är det ändå värt tycker jag.
Snutten

2013-11-10 | 13:15:22
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback