v5+2

Jag försökte laga middag, men jag kände mig helt sjukt trött. Tog en tupplur på två timmar istället och nu är jag utsvulten! Men det finns ingen mat. Hehe. Jaja, det är bara att sätta igång. Som sagt håller vi på att renoverar. Just nu slipar vi trägolven så att de ska blänka... Det finns en tung maskin som för mycket oljud för det. Sov mig igenom det också! Fast de höll på i rummet bredvid. 
 
Jag hade det så svårt att somna igår. Det blir extra jobbigt när R ligger och snarkar bredvid. Jag testade till och med att sjunga för mig själv. Det är en speciell sång som mamma brukade sjunga när jag var liten och skulle sova. Och det fungerade! Men visste ni att gäspa och sjunga samtidigt inte går? Jo, det är sant! 
 
Jag somnade runt halv två. Men jag fick sova ut till tio ungefär. Är jag så trött att jag behöver få ta en tupplur så tolkar jag det som ett grav-tecken! Gah, hunger! Idag blir det couscous! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback