v 6+0

Brösten värkte som fan i morse men jag kände mig inte kissnödig, vilket är ovanligt. Brukar alltid vara helt galet kissnödig. Blev lite orolig, så jag tog ett test. Lyckligtvis kom strecket upp på direkten! Lite senare såg jag även att mitt teststreck var STARKARE än kontrollstrecket! Har aldrig fått så på ett test! Så jag hade underbar start på dagen. Det var så jäkla skönt att se att det blev så starkt! Det kan ju inte bli starkare så jag känner verkligen inget behov av att testa igen. 
 
Eller... jag tror nog att jag lär testa om en vecka igen! En dag innan mitt vul. Nu ska vi vara positiva, men OM det är så att det blir ett svagare streck, kan jag kanske vara förberedd på att det kanske inte finns ett slående hjärta. Jag vill inte bryta ner på gynekologens kontor. Men åh, vad skönt det är att se att jag är gravid!
 
Nu har jag även gått in i vecka 7! Nu hoppas jag att veckorna flyger fram! 
 
Dagens test! 

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Åhhh vecka 7!!! Fantastiskt!!! Underbart fint sträck ;)

Svar: Tackl
Snutten

2013-11-07 | 19:41:06
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
Terri säger:

Åh, grattis till graviditeten!! :) Ska bli så kul att följa :)

Svar: Tack! :D
Snutten

2013-11-07 | 21:00:38
Bloggadress: http://terrilife.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback