Uppenbarelser

Kom precis på att min mamma nu vet att jag har haft sex. Alltså... hon har ju egentligen vetat det sedan april, då jag berättade att jag var gravid. Om hon är smart har hon vetat det sedan ett par år tillbaka, men nu är det ju verkligen tydligt. Som ett kvitto på att man haft sex. Hur sjukt är inte det?! När man säger "vi ska ha barn!" då säger man egentligen "vi gökade för sisådär två och en halv månad sedan". Och alla jublar. För att... inte bara hade du sex, utan nu ska du ha barn också. Dubbel skoj. 
 
 
Jag vet inte. Sådana tankar som man kommer på i duschen... Omg. Min pappa kommer få veta att jag haft sex. Fan. Jag är inte redo att berätta än... (Han fick inte veta när jag var gravid förra gången.) Jag undrar hur han kommer ta det. Stackars pappa. Hur kan man göra något så vidrigt som att säga att man har gökat mitt framför sina föräldrar?! Fast det gör man ju egentligen inte... Men alla vet ju... 
 
 

Kommentarer
Malin säger:

Hahaha du är underbar!! Jag tänker precis samma sak. Jag har ju kommit dit när det känns lugnt att berätta för folk (v15) och varje gång jag gör det så tänker jag att jag säger "jag har KNULLAT!!" (i mitt huvud säger jag det med en väldigt förvrängd och ond röst) det kändes väldigt konstigt igår när jag berättade för min mormor och morfar hehe. Och idag ska jag säga till kollegorna, kommer också kännas skumt. Inte för att det är något konstigt, utan för att jag säger en helt annan mening i mitt huvud..

Svar: Hahaha, "jag har knullat!" Det är precis det som är problemet - det har en helt annan betydelse i huvet! Skönt att jag inte är den enda som tänker så! Kram!
Snutten

2013-11-06 | 05:35:16
roxanna säger:

Hahaha! Jag tänker alltid samma sak jag med! Jag är inte gravid, men fick ett väldigt väldigt tidigt missfall för 2 år sen. Då pratade jag ut med min mamma och min faster. Sen insåg jag att "shit.. nu har jag liksom avslöjat mig" haha! Även om dom förstår så blir det verkligen på riktigt. Som att gå runt och säga "Jaaa, igår så hade jag sex". Hahaha, åh..!

Men du. Lycka till med graviditeten :) Jag håller alla tummar och tår!!!! :) Själv är jag inte gravid eller har pojkvän. Men jag längtar!! just nu något enormt? Fick nya p-piller, kanske är de som spökar i huvudet.. :) Kram!!

Svar: Aååh, tack för kommentaren! Hoppas du kan hantera längtan, tycker att barnlängtan är ett av det jobbigaste (men också finaste) som finns. Kram!
Snutten

2013-11-10 | 11:56:18
Bloggadress: http://sannashem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback