Ultraljudsbild

Det var underbart att se det lilla pyret på skärmen. Och mer underbart att se hjärtat ticka på! Jag hade under ett par dagar verkligen inte känt av mensvärken. När jag känner av den blir jag orolig, och när jag inte känner av den blir jag oroligare! Haha. Men det var skönt att se att allt var bra. Hoppas på att se att det växt som det ska till på fredag! 
 
Igår kväll kände jag av mensvärken, efter typ mer än vecka. Det gjorde inte så ont, men skönt att liksom känna att livmodern växer. Längtar till fredag! 
 

Kommentarer
bambino.blogg.se säger:

Vilket fint litet frö. :) Hoppas allt går bra på fredag. Kram

Svar: Tack, sötnos! Kram!
Snutten

2013-11-19 | 11:23:07
Bloggadress: http://bambino.blogg.se/
amanda säger:

Mys, tänk att det är en liten människa ! <3

Svar: Aaaw! <3
Snutten

2013-11-19 | 16:32:52
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se
Lin säger:

Lilla ärtan! ❤️

2013-11-19 | 16:41:28
Puma säger:

Så härligt att allt såg bra ut! Det är er tur nu. Våga tro på det. Rätt var det är då är du i vecka 28 som jag är nu. Det går fortare än man tror 😀

Svar: åååh, vecka 28! Vad roligt! Jag hoppas att jag snart är där!
Snutten

2013-11-19 | 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback