Symtomsammanfattning från vecka...6?

Jag känner mig magsjuk nästan hela tiden. Typ som att maten inte fastnar i magen, och strax ska komma upp igen. Nu är det lite bättre. Igår kväll mådde jag verkligen jättedåligt. Vi var hos svärisarna som hade beställt från pizzahut. Mår illa bara jag tänker på lukten. Usch, nä. Nu kom illamåendet tillbaka. 
 
Tänkte att jag skulle berätta lite om förra veckans symtom. Alla symtom ökades till dubbelt. Jag har mått ordentligt illa. Jag har haft ännu mer ont i brösten. Jag har blivit känslig för lukter. Blev även SUPERKISSNÖDIG. Har aldrig upplevt något liknande. 
 
Alltså. Det känns som att jag skriver samma sak vid varje sammanfattning, men symtomen bara ökar mer och mer. Jag är fortfarande så himla glad och tacksam för symtomen. Hade jag inte känt av något alls hade jag nog blivit heeeelt galen. Och jag är ju redan halvt galen, så jag vet hur svårt det skulle vara. Ja, jag har liksom något att gå efter. Fredag är det vul igen. Då borde bebis vara runt 1 cm. Hoppas, hoppas!

Kommentarer
amanda säger:

Fråga om en bild!! Jag har ju en från v 6 och nu är det jätte roligt att titta på den och tänka att de är min lilla zackarias <3

Svar: Jag fick faktiskt en denna gång också! Ska lägga ut bilden snart! Aaaw, så gulligt att du fortfarande tittar på den! <3
Snutten

2013-11-17 | 16:21:00
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback