Symtom

Ni vet hur jag alltid brukar säga att jag vill ha TYDLIGARE tecken och symtom? Igår kom illamåendet som ett brev på posten. Det var inte sådär lite som jag upplever just nu. Nej, detta var inte alls vagt. Inte så att man nästan spekulerar om man inbillar sig eller inte. Nej. Detta var så illa att jag famlade efter en plastpåse. Kräket var i halsen. Jag vill inget annat än att spy, för då skulle i alla fall illamåendet avta. Men jag la mig i sängen och blundade en stund. Sedan blev det bättre. Så bra att jag somnade omedelbart. 
 
Jag hade druckit ett glas oboy, och ätit en kaka. Sedan hostade jag lite, och det var då illamåendet kom. Runt kl 22.30. Idag är det inte fullt så illa. Men vi får väl se framåt kvällen. 
 
Just nu har jag precis hoppat ur duschen och sitter framför brasan. R håller på att fixa vattenledningar till vårt nya badrum. Hoppas allt är färdig till när pyret tittar ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback