Mmm, mjölk!

Jag brukade leta efter "mjölkiga" flytningar runt mensetiden... Men det är den senaste veckan som jag insett vad "mjölkigt" betyder. Jag har aldrig upplevt detta på den här nivån förut. Jag måste ha bindor på mig för annars måste jag byta trosor typ fyra gånger på en dag. Det är som att man pissar på sig.
 
 
11.45 har jag tid hos gynekologen. Kommer antagligen komma in 12.30. Jag är rätt lugn och vet att allt antagligen är superbra. Mina symtom är så tydliga så jag kan knappats betvivla situationen. Jag erkände dock för R hur hemskt det skulle vara om det inte var som det borde. Då har jag väl inbillat mig alla symtom. Inte bara kan jag inte få barn, men jag är typ världens största dramaqueen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback