Läkarbesök

Jag har varit hos doktorn och hon tog ett blodprov igen. Hon ska kolla ALLT så får vi se om något av värdena är för låga. Förutom det kollar hon även hcg igen. Skönt! Jag får svar om hcg:et i morgon. Om jag ska utgå från morgonens test borde det väl ligga på en normal nivå. Vi får verkligen hoppas det. Läkaren ville kolla upp hcg utan att jag ens behövde fråga. Det känns verkligen som att hon förstår min oro. 
 
Jag hoppas verkligen att jag får svar på varför mina ben rycker när jag väl slappnar av. Det är så jobbigt för min nattsömn blir verkligen störd. R har försökt att massera, men läkaren sa att det antagligen beror på att jag har en låg nivå av vitamin B. Får resten av svaren på tisdag, och sedan kanske jag tar vitamintillskott. 
 
Har haft lite illamående idag. Så jäkla härligt, men ändå så svårt att tro. Dagen jag kräks kanske jag kan tro att det är "riktig" gravid-illamående. Är också hungrig, men har inte lust att äta... 

Kommentarer
Lin säger:

Vad skönt att du hittat en läkare som verkar ta dig på allvar! Och härligt att fler gravsymtom verkar uppenbara sig! :)

2013-11-08 | 09:15:56
amanda säger:

Jag hade ryck i benen när ja var gravid men det kom senare i v 20 eller något. Blev galen kunde vakna av rycken! Sen fick jag kramp också och oj va ont det gjorde! Låter som en toppen läkare :D

2013-11-08 | 10:01:52
Bloggadress: http://mammatillz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback